Anunțul a fost făcut în urmă cu scurt timp de către reprezentanții Spitalului Județean Mavromati.
Pentru a fi îmbunătățite serviciile medicale adresate botoșănenilor dar și pentru corectarea unor eventuale derapaje, noul manager Monica Adăscăliței a introdus o secțiune nouă pe pagina web a unității, la care pot fi transmise eventuale reclamații.
„Spitalul Județean de Urgență "Mavromati" Botoșani a implementat în cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un așa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizări, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de către Spital, o pot face comletand un formular online, care, după finalizare și trimitere ajunge direct pe masă Conducerii Spitalului, pentru o mai bună și rapidă rezolvare a problemelor și luarea de măsuri corespunzătoare”,
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean Mavromati
În acest context, reprezentanții spitalului susțin că sunt convinși de faptul că, pe viitor, relația pacient – spital va fi gradual îmbunătățită.
Reclamațiile pot fi transmise AICI
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024
Bărbat din Botoșani ajuns cu Poliția la spital după un control în trafic
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024
Acord de colaborare cu Ucraina semnat de Doina Federovici în ultima ședință de plen
Oana Sava
Oct 23, 2024
Instrucțiuni pas cu pas pentru montarea anvelopelor de iarnă
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024