Promisiuni pentru copii vedetă
În fapt, reprezentanţii societăţii respective identifică, în locuri publice adică pe stradă, în hipermarket-uri, minori însoţiţi de părinţi, prezentându-le acestora din urmă oferte atractive de promovare a imaginii copiilor lor, în vederea participării ulterioare la prezentări de modă, casting-uri pentru realizarea unor spot-uri publicitare, etc.
Pentru astfel de servicii, reprezentanţii societăţii solicită şi încasează sume de bani, în medie de 65 lei reprezentând „taxă de înscriere”, fără ca între părinţi şi societatea respectivă să se încheie în prealabil orice fel de convenţie care să prevadă ce obligaţii revin prestatorului de servicii.
Societate cu contracte fictive
Din cercetările efectuate până în prezent a rezultat că societatea în cauză nu are încheiate contracte de colaborare/reprezentare, care să permită ulterior concretizarea unor astfel de angajamente, iar bonurile fiscale sau chitanţele eliberate cu ocazia încasării „taxei de înscriere” nu conţin sau conţin elemente insuficiente care să conducă la identificarea ulterioară a beneficiarului de servicii.
”
Pentru a preveni prejudicierea dumneavoastră prin acest gen de fapte, poliţiştii vă recomandă ca, în situaţii similare, să verificaţi temeinic veridicitatea ofertelor prezentate şi să vă asiguraţi că suma de bani achitată (chiar modică) reprezintă costul real al serviciilor prestate.
De asemenea, în cazul în care consideraţi că aţi fost victime ale acestui gen de fapte, nu ezitaţi să vă adresaţi cu o plângere organelor de poliţie, indiferent de valoarea prejudiciului”, se arată într-un
comunicat de presă remis de IPJ.
CITEȘTE:
Poliţişti au intrat peste traficanţi, percheziţii în case şi maşini din Botoşani şi două comune