De la începutul anului șapte pacienți s-au declarat nemulțumiți de activitatea medicală de la Spitalul Județean Mavromati.
Aceștia au făcut reclamații iar comisia a analizat situațiile.
Iată nemulțumirile pacienților:
„ Pe scurt a fost reclamat faptul că în Ambulatoriul de Specialitate nu s-a acordat asistență medicală în Urgență și că pacientul a fost programat peste o lună. De asemenea a fost reclamat faptul că în Unitatea de Primiri Urgențe nu s-a acordat concediu medical deși starea de sănătate a pacientului impunea. A mai fost reclamat faptul că pacienții nu s-au putut programa la cabinetul de Cardiologie din Ambulatoriu, a fost reclamat comportamentul personalului din UPU și faptul că în secția de Ortopedie pacientul nu a fost operat la timp și s-a întârziat operația”,
Ștefan Bercea, purtător de cuvânt Spitalul Județean
Potrivit medicului Ștefan Bercea niciuna dintre plângerile formulate de către pacienți nu s-a dovedit a fi întemeiată.
Zeci de vitezomani AMENDAȚI de polițiști la Botoșani: S-au reținut câteva permise - VIDEO
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Farmacia Anca, aproape de copii! Petrecere magică de Halloween cu paradă de costume și multe premii
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Un primar confirmă, apometre lăsate necitite cu anii de către Nova Apaserv: Fraților, eu nu am furat
Gabriela Erdic
Oct 31, 2024
Pregătiri pentru iarnă: De la utilaje și tone de sare la locuri de cazare - MESAJUL pompierilor
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024
Dezvoltare personală pentru copii: descoperire de sine și progrese în socializare
Redacția Botoșăneanul
Oct 31, 2024