În acest sens, pe site-ul unității medicale urmează să fie publicat un formular special pentru reclamații.
În cadrul unei conferințe de presă, managerul Spitalului Județean „Mavromati”, Monica Adăscăliței, a făcut un apel către pacienți să depună reclamații în scris.
„Eu am solicitat și o să public și pe site-ul spitalului un formular special pentru ca pacientul care are o problemă să se adreseze direct, prin hârtie, ca să putem lua niște decizii.”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Pentru a se porni o anchetă amănunțită este nevoie de o reclamație scrisă.
„Și aseară (n.r. marți seară) am primit un telefon legat de un aparținător nemulțumit de o activitate într-o anumită secție a spitalului. M-am deplasat personal, fac o anchetă internă, dar atâta timp cât eu nu am un document scris ... eu nu pot să fac o comisie doar pe baza unui telefon”
Monica Adăscăliței, manager Spitalul Județean „Mavromati”.
Cele mai multe dintre nemulțumirile la adresa personalului medical sunt exprimate în mediul online.
S-a stabilit PROGRAMUL etapei a XVI-a din Superliga: Când joacă FC Botoșani
Redacția Botoșăneanul
Oct 24, 2024
Digitalizarea a ajuns și într-un birou de la Poliție: NOILE modificări – VIDEO
Oana Sava
Oct 24, 2024
Redacția Botoșăneanul
Oct 24, 2024
PERCHEZIȚII la Botoșani: Patron anchetat după „o lovitură” de aproape 40 de mii de euro
Redacția Botoșăneanul
Oct 24, 2024