Case memoriale, case de patrimoniu și tot ceea ce înseamnă obiective turistice sunt principalele atracții oferite de orașul lui Eminescu. Și cam atât. Totuși, deși nu reprezintă un reper pentru turismul românesc, aceste locații se află la căutare în rândul unei categorii restrânse de potențiali turiști.
Și pentru a le scoate în evidență la justa lor valoare, municipalitatea, prin recent deschisul Centru Național de Informare Turistică, a parcurs un prim pas spre promovare.
”Începând de astăzi s-a demarat acțiunea de montare a panourilor turistice în municipiul Botoșani, acesta este modelul de panou în care sunt prezentate toate obiectivele turistice, harta orașului. Avem astfel de panouri în aproximativ 10 locații în primă fază, primul a fost montat în Centrul Vechi”, a declarat primarul Ovidiu Portariuc.
Această etapă este una din îndelungatul proces care face parte din strategia de promovare a orașului. Însă până la momentul în care Botoșanii va fi vizitat de grupuri numeroase de turiști încă mai este cale lungă.
”Avem o strategie de a atrage turiștii prin Centrul Național de Informare Turistică. Știți cum e cu turiștii, facem promovare și tot felul de proiecte și sigur că așteptăm cât mai mulți turiști. Botoșaniul nu e nici centrul țării ca să fie tranzitat, nu e nici apropiat de anumite zone turistice cunoscute. Doar apropierea de Bucovina ne avantajează”, a mai spus primarul.
Un alt punct ce ar urma să reprezinte o atracție în Botoșani ar urma să fie parcul de agrement Cornișa care ar trebui să fie finalizat cel mai probabil spre finele anului.
(G.E.)
CITEȘTE:
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024
Bărbat din Botoșani ajuns cu Poliția la spital după un control în trafic
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024
Acord de colaborare cu Ucraina semnat de Doina Federovici în ultima ședință de plen
Oana Sava
Oct 23, 2024
Instrucțiuni pas cu pas pentru montarea anvelopelor de iarnă
Redacția Botoșăneanul
Oct 23, 2024